nedelja, 25. junij 2017

Vse najboljse za 26. rojstni dan, Slovencica!!!!

Vse najboljse!!!
Danes sem vsa raznezena,
praznujem z vami
in se cudim nasi mali pravljici, imenovani SLOVENIJA:
ko razlagam ljudem o nas,
recem SLOVENIJA, slovenski jezik, in kljucno: SAMOSTOJNI!!!
Nismo Jugoslavija, nismo Italija, nismo Avstrija ali kaj drugega!!!
Ne, Slovenija!
In danes bom nasim postregla z BARKAFE,
ob mojem krozniku bo slovenska zastavica in zvecer bomo gledale nekaj pravljicnega o Sloveniji!
Oh, kako lepo!
Vem, za vas je to mogoce prevec idealisticno
in bi morala biti bolj kriticna, zahtevna oz. realisticna
(saj gre vendar vse navzdol, ni res??)
No, sem pozabila kako naj zveni tako bolj 'trezno, zrelo in resno'
voscilo za rojsti dan, hi-hi.

Kakorkoli,
dejstvo je, da se vedno odgovorim pozitivno na tri temeljna vprasanja:
1. JA, je VARNO, ne rabis resetk in straze okrog hise
2. JA, DRZAVNO IZOBRAZEVANJE je kvalitetno in brez astronomskih solnin
3. JA, ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE poravna tvoje osnovne stroske zdravljenja, operacij in splosni zdravniki so kvalitetni
Ti trije JAji zvenijo tu kot pravljica.
In za to sem neizmerno hvalezna, skupaj z vami.
Ko pa ob tem lahko podelim se kak cukr naravnih lepot bonsajske razseznosti
ali pikantnost zgodovinskih biserckov,
cutim ponos.
Lepi smo, veste to?
Ajd,
nazdravite v mojem imenu z rumenim muskatom
in potegnite v pljuca svez junijski vonj nase zemlje se zame.
Sem obljubila Svetogorski in Slomsku in nasim,
da bom - prvic ko bom v Sloveniji -
kopirala Sreckota Kraskega (Kosovela):

"Sam grem po dolini kraški,
kadar vanjo jutro sije
in se morje zdrave sile
v mlado dušo mi razlije.

Sklonil bi se in pokleknil
pred ognjenim veličanstvom,
kakor kralj bi šel po Krasu
v duši s silo in bogastvom.

In pod silo mlade duše
bi se zemlja premaknila,
naša zemlja, bratje moji,
k soncu bi se primaknila."


Jap, komaj cakam!!!
Cutim to silo, bogastvo,
cutim Slovenijo.
Objem iz daljnega Peruja,
slovenska hci alla ursulinka
Andreja, Kraska

Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...