sreda, 21. november 2012

November 2012

Draga Slovenija,

posiljam vam tople pozdrave iz Peruja. Trenutno sem v Limi, na postelji se nabirajo stvari za v kovcke. Cez tri ure bom ze na letaliscu - z m. Esther letiva v Chile in imava za izpolnit 'mission imposible': v dveh tednih uredit paprje, predat Center za izobrazevanje z 80 ucenci vred, izpraznit naso hiso in vrnit kljuce Nadskofiji - ter prodat nase nepremicnine. Zadnji mesec sva se zelo spoprijateljila s p. Hurtadom, enim cilenskim sarmirjem, ki je umrl l. 52 in je - kot vse kaze - neki véliki svetniski hiperaktivec. Clovesko gledano se nam zdi nemogoce izpolnit misijon, imamo pa vero in tega hiperaktivca. Vam porocam, ja?
Aja, se novicka: v Chile grem prvic v zivljenju. Tam se dobimo s Flor - po treh letih!!! Bomo v Chiguayante, zraven Concepción, ki je bil center potresa dve leti nazaj. Moja turisticna zilica ze poskakuje od veselja - v bistvu ni tako slaba kombinacija biti nuna, turisticni vodic in Krasevka, :-) Imam rada potovanja.

Kaj dogajalo???

BIRMANSKE DUHOVNE VAJE 2012

ANIMATORJI v mikicah iz Zirov, :-) 
Ko smo se vrnili z duhovnih vaj, :-)
PRVOOBHAJANCKI PUKARÁ 2012



Vec kot dvajset krstov v Pachachaki, nov 2012; masni plasc od mojih sester pri Svetem Duhu!
Prvo obhajilo v Pachachaki.

BIRMA  V SAPAJANGI, nadskof, levo p. Willy, desno p. Eder;



BIRMANCI 2012
Duhoven vaje za birmance,prvo obhajilo v Pukaraju, prva obhajila in mnozicni krsti v hribih, birma v Sapallangi in ocitno izboljsanje nase drage Milagros. Ves oktober in november sem skoraj vsak teden potovala v Limo. Vam grem nalozit se druge fotke.
Se vam zelo priporocam v molitev. Iz Chila se vracam 4 decembra. Takrat bomo videli ce ostanem gor v hribih ali se selim. Zelo sem navezana na misijon - ne bi rada vzela veselja Jezusu. Sicer Mu dopovedujem, da se pocasi staram in mi je vsakic tezje pustit ljudi, ki jih imam rada, poslanstvo, ki me osrecuje, kraje, ki sem se jih navadila in zaceti vse na novo... Izgleda, da sem po 'saltu mortale' iz Slovenije v misijone se vedno zelo rahla pri slovesih, zalovanju in novih zacetkih. Vas prosim molitve, da bi Jezus imel proste roke in bi zmogla objet kar mi pripravlja. Da Mu ne bi bilo nelagodno zaradi mene pred Ocetom. Za enkrat mi se nic ni rekel, me pa kar ze nekaj casa mehca, tako kot je On navajen: z dotiki, vabili, vprasanji... Neverjeten je! Najbolj grozno pri vsem tem je, da total spostuje mojo voljo. Ce bi Mu rekla NE, bi bil ne. In to po 22 letih najinega cudeza!!!

Se to: v teh tednih sem okusala globoke tolazbe v apostolatu. Animatorji, muziki, prva obhajila v hribih, p. Eder, krsti, CD ki bo izsel 15 decembra... Zelo cutim, kako Jezus vstopa v zivljenje vseh ted druzin. Tako zelo si Ga zelijo! In res dela cudeze. Dober je z nami.

Ups, letalo mi bo uslo, .-)
En velik objem vsem, posiljam vam Jezusov blagoslov in ognja Svetega Duha. racunam z vami in vaso molitvijo - brez nje ne moremo popolnoma nic. Hvala za vse in srecno,
vasa Andreja

Tu se link na album: Fotoalbum november 2012   

2 komentarja:

Helena pravi ...

Si v mojih molitvah.
Srecno pri urejanju vseh stvari. Z Jezusom boste ze porihtali vse tako, da bo prav in dobro.
Hvala za objeme in blagoslove!

. pravi ...

V mislih s tabo, na tvojih poteh. V želji da te zadrži na visokogorskem soncu in zraku. Pozdrave drugim dvem mušketirkam in veselje v srcu, ko ogledam spremenjen obraze naših pucarincev. Objem

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...