nedelja, 22. oktober 2017

MISIJONSKA NEDELJA 2017

Draga Slovenija,
dragi/e misijonarji/ke iz zaledja, dragi simpatizerji prostranstev, eksotike in novih okusov,
dragi/e molilci/ke Misijonkse molitvene zveze, dragi/e dobrotniki/ce,
prisrcen pozdrav iz Peruja!

Izkoriscam priloznost ob MISIJONSKI NEDELJI, da se vam iz srca zahvalim v svojem imenu, v imenu moje skupnosti in se posebej v imenu vseh nasih ljudi, ki cutijo vaso ljubezen in skrb po materialnih, moralnih ali pa duhovnih kanalih. Ne pisem vam h komu in za kaj gredo vasi materialni ali duhovni darovi, a verjemite mi, da delajo cudeze. HVALA!!!

Devet let! Si mislite??!! Tudi ta blog je star 9 let. In vasi kliki so tu.... neverjetno. Alo, kaj gre skozi mene, ko gledam na misijone?
Juzno Afriko ste videli? Nisem vam se uspela podelit izkusnje iz severne Nemcije in romanja v Italijo s 700 ucenci osnabruske ANGELASCHULE (18.9 - 2.10.) Obe izkusnji, Afrika in Nemcija, sta me samo potrdili v prepricanju, ki je ze prej tiscalo vame: "imas misijone in misijone". Imas misijone, kjer ljudje tolcejo revscino, a imajo globoko vero. Imas misijone, kjer ljudje tolcejo revscino, a jim globoke socialne krivice, rasizem, zlorabe, povzrocajo tako globoke rane, da ne morejo niti dihat; imas misijone, kjer imajo ljudje vsega polno, a so duhovno tako dehidrirani, da se niti ne zavedajo, da jim manjka esenca. Ko sem v Juzni Afriki strmela v Constitutional hill in ko sem na poti v Italijo gledala mnozico nemskih srednjesolcev v McDonaldsu me me je prevzel isti obcutek: nasi ljudje v Peruju imajo vero. Lacni so Ga. Zaupajo Mu svoje zadeve. Verjamejo v cudeze. In Evropa? Dva tedna Nemcije nista bila dovolj, da bi v osebnih srecanjih vsaj kdaj nasla vstopno mesto za oznanilo, za besedo o Jezusu, nakazala moznost, da je Njemu VSE mogoce... Buuuu.
Kaj so torej misijoni?

Kaj ostane od nasega misijona, ce se nam ne ZGODI Beseda? Ce Milina ne prodre v temo? Ce se Jezus ne dotakne ran nase eksistence in nas osvobodi? Ce gledamo in vendar ne vidimo ljubezni, s katero nas objema Troedini? Ce v dnu biti ne zaznavamo sveze brbotanje radosti, tihega, latentnega, vseozivaljajocega studencka veselja, da smo ljubljeni, da bo vse OK in da nismo sami?
Ja, vse ostalo je potrebno, a kaj ko se vcasih tako zaposlimo s projekti, da se ta drobna, diskretna duhovna fotosinteza preprosto razblini. Glp.

Kako tezko Mu je prepustiti volan!
Dati Mu kontrolo cez 'misijon'.
Prisluskovati Njegovim zeljam, ki so dalec od moje nuje po akciji, projektih in rezultatih.
Zaupati Mu in Mu reci "UAU"! Car si!
Kako mucno je vzeti za res dejstvo, da je to Njegov, Njihov misijon in da sem jaz samo 'poslana' v Njihovem imenu, da izpolnim, kar so mi zaupali.

Zato nam je tako zelo v pomoc vasa molitev, vase zrtvice in vasi blagoslovi: pomagajo nam ostajati tiho, zraven, v cudenju in premisljevanju v srcu o vsem, kar z ocmi vidimo in kar z usesi slisimo. In samo z vami imamo sanso, da pride Evangelij med nase ljudi "ne samo z Besedo, ampak tudi z MOCJO, s SVETIM DUHOM in globokim PREPRICANJEM (slo prevod popolno zanesljivostjo), 1Tes1,5. Skupaj prosimo, da bi nam dal ne samo Besedo, ki vsebuje moc,  pac pa tudi Duha in globoko prepricanje v navzocnost, akcijo in cudeze nasega Gospoda. Samo to lahko preobrazi temo sveta v Nemciji, Afriki in Peruju...

En velik objem od vseh nas
in tu se Picasova galerija za pravi misijonski okus: OKTOBERSKI CUKRI

Vasa s. Andreja,
Peru

PS Smo molile za predsedniske volitve; je mucno brat spletne informativne strani. 9 kandidatov?? Pa to ne mores verjet! In vse zastrupljeno s hlapi desnih-levih, uzaljeno prizadetih, ogorceno edinih-ki-imajo-prav. Mucno je brat zadevo. 9 kandidatov??!!


Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...