petek, 9. avgust 2013

SE TRI DNI DO LETA

Alo, sem rekla, se enkrat hitro na blog:
je toliko vsega, da bi bilo res skoda spustit in ne povelicevat Gospoda za vse, s cimer 'sarmira'. Sem v Limi, Miramar, ura je 18.36 in cez nekaj minutk gremo k adoraciji in vecernicam, tako kot vsak vecer. Moj dnevni make up. Oblecena sem v volno in debele hulahopke zaradi pacaste, ledene vlage, ki se med sedenjem prebije skozi kozo in napolni kosti z ledom. (Da vam malo olajsam vase pasje dneve.)

Kaj dogaja?
Drzavne praznike smo prekuhale, se nasmejale in pojedle:



Nina je ze domaca med nami.
Vcasih me zmede, ker mi priklice en mesan obcutek, da sem v Sloveniji -
potem pa mi naredi v glavi 'klik' in se zavem, da sva v Peruju.

Po praznovanju smo utonile v tridnevno duhovno obnovo (kompleten paket osebne duhovne nege). Tisina je pocasi pronicala v razbolele celice bivanjskega dna. Znova in znova sem kradla ure pod tusem Milinine svezine: neutolazljivo lacna Njega. Med obveznostmi, ki sem jih morala dokoncat pred mojo dvomesecno odsotnostjo, sem se skrivala v véliki kapeli, zavita v deko zaradi ledene vlage, samá z Jezusom (zadaj desno je bilo se nekaj angelov, moja Mija in se kdo, pa se jih zal ni dalo videt). Zacela sem meditirat biblicna besedila, ki nam jih je priporocala s. Dora, voditeljica, a sem po nekajkratnem siljenju pristala - kot ze vseh 20 let pred tem - pri Visoki pesmi: "O da bi mi dal poljub svojih ustnic." V Njem se vse postavi na pravo mesto. Zalovanje se zlije v Njegovo Srce.

02 avgusta sem v dnevnik vpisala kot ZGODOVINSKI dan: prvic v zivljenju sem se sla video konferenco v zivo. S. Marjeta Pija, profi na temo sv. Angela, se je preko skypa povezala z nami in se pojavila cez celo steno v dnevni sobi. Sem bila cisto brez diha. Cez nekaj casa sem se popolnoma izgubila: sem v SLO in prevajam v Peru? Sem v Peruju in z eno nogo v SLO? Tehnologija omogoca popolno interakcijo in zgodilo se je pravcato SRECAnje, kot nas je ucil g. Vinko v starih casih. Definitivno gre zasluga 1. sv. Angeli - ki je gotovo dala jasno vedet Ekipi v nebesih, da zeli brezhiben prenos in seveda, 2. Marjeti Piji za drznost, strokovnost in ljubezen do nase SuorMadre. Fantasticna izkusnja. Naslednji dan sva se dobili po skypu s s. M.Terezo, iz Generalata, ki je navduseno poslusala moje fantazije glede moznosti komunikacije vsevprek po nasem ursulinskem svetu.
Tu se blog od Marjete Pije: HRANA ZA ZIVLJENJE
In se zgodovinska fotka:

Res me fascinira tehnologija - aja, se to:
vceraj sem instalirala OOVOO,
ki z razliko od skypa, prenese 12 udelezencev s kompletnimi video posnetki, snemanjem, fotkanjem in podobno. Jutri ob 18.30 se dobimo s Karibi, Mehiko, Chilom in Brazilijo na Regijskem video srecanju.
Upam, da ne bom pozabila dihat.
A ni lepo biti v klostru???!!!

Med vsem drugim morjem zadev sem praznovala rojstni dan (SPREMENJENJE imam v DNKju, he-he). Ob 7h zjutraj me je presenetila mehka melodija QUE DETALLE, SEÑOR, ob 8h so se v kapelo zasedeli Sinovi sv. Ane, redovniki z nase zupnije in za jagodo na vrhu smetane se vseh pet Potovk, ki so predstavljale vse vas. Clovek bi jokal! Moja skupnost me je cez cel dan zasipavala s pozornostmi in mi za visek vsega podarila darilo za naso mamo! Sem imela oci kot dva kroznika.



Potovke 2013 so bile super: samostojne, ustvarjalne, zabavne in predvsem predane misijonu. Nasi ljudje in sestre ocarani! Bravo POTA!!!



Eccola.
To. Z ljubeznijo.
Iz srca hvala za vse male in velike KLIKE preko socialnih in duhovnih mrez: vse je kot pravi cunami pridrvelo name, me preplavilo in prepricalo, da sem ljubljena. Ne morem vam vsem odpisat, prosim pa Jezusa, da vam vrne duhovni 'klik'. Ko On klikne, je sladko.

Zdaj grem spat.
Jutri dokoncam pps za Predstavitev Peruja na generalnem kapitlju, v nedeljo se grem poslovit od Sv. Ursule, v ponedeljek pa se spakiram. V torek letimo ob 20.20 zv. Mogoce, mogoce - smo ze vsi po luftu - se v Amsterdamu dobimo s Petrom in Marjeto, huraaaaaaa!

Druzini sta tik pred sesutjem, Susy ima po dva izpita dnevno, Miguel teka iz lekarne v internetne kabine, Yina pripravlja materiale za en mesec naprej in Haviér isce po HYO kene in zampoñe. Pravijo, da ze dolgo ni toliko vadil kot zadnja dva tedna, :-). Izgleda, da je stvar resna. Molite, da ne vsi zbolijo od hudega... Meni je vsekakor lazje: crevesje je 24 v centrifugi in to je tudi vse. Bog je velik!

Za naprej vam ne morem obljubit kaj resnega na blogu, mogoce bom dala v Picasso fotke iz Izole, Sentvida in Maribora. Karkoli vas tisci, vprasajte. Bom na mailu.
Aja, se vprasanje: ima kdo mogoce doma kaksen star mobitel s cipom? Bi bilo fajn imeti kaj pri roki za dogovore. Lahko posljes na naslov: Komen 115, 6223 Komen. Pripisi na kateri naslov vrnem, :-) Hvala!
Ce kdo sprasuje, kako lahko pomaga pri Misijonu, ga prosite molitve. Ce bi rad se kaj konkretnega, se priporocamo za: riz, krompir, marmelado, salamo, solato,.. Jemo vse!  :-) HVALA.

Vas imam rada.
Vasa Andreja

Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...