petek, 21. februar 2014

BLOG V SLIKAH januar - februar 2014

Se ponizno javljam.
Bi vam rada sklepetala tisoc in tisoc stvari, ki mi jih je dano zivet po usmiljenju nasega Dragega. Zal, mi ne rata. Zato sem vsak dan v Njegovem Srcu in tam skupaj z vami povelicujem in slavim Njegova dela. Da pa boste vsaj malo na tekocem, vam nalagam nekaj fotk iz limskega zivljenja 2014. 

Na duhovnih vajah sem bila od 1. do 10 januarja. Off line.
16 januarja smo praznovale 60 obletnico zaobljub nase s. Esther; prisel nadskof Piñeiro, iz Ayacucha, nas dolgoletni prijatelj in predsednik Perujske skofovske konference. Pridruzile so se nam sestricne, ursulinke drugih vej. Lustkano!

Od 24. - 26. januarja 2014 mo imele Provincialno konferenco. Malo delale, malo molile, dosti klepetale in poslusale. Z video konferenco smo bile v zivo na Karibih in v Rimu z generalno materjo.


Vrhovna mati Cecilia Wang


Video konferenca  s Karibi
Uradna fotka 2014

27. januarja zvecer smo z Marijo in Nino letele v Sapallango in zacele ´krizev pot´uskatlovanja in pakiranja. Zelo bolece. Hvala Bogu, je Nina odnesla tavecji delez fizicarjenja.
01. februarja slavje 25 obletnice zaobljub od Betty:


Ja, dosti slavja in organizacije. Smo nekako preziveli. In poletje, ne pozabite - mi nismo uzili ledenega oklepa kot vi. Smo pa zelo molile in se vas spominjale. Fotke, ki sem jih gledala so bile kot iz risanke FROZEN. Bo? 
Skoda je ogromna, si predstavljam.
Smo z vami.

Dobro.
Kaj je - med drugim - sledilo?
Teoloski teden z Gutavom Gutierrezom in teologi v katakombah. Cisti intelektualni uzitek. Zvecili smo Papezevo encikliko in ugotavljali, koliko je teologije osvoboditve v njej. No, za tiste, ki vas zanima: uradno mnenje perujskih teologov je, da je papez Francisek cistokrvni sin latinoameriske Cerkve in s tem tudi teologije. Nic abstrakcije in konceptov. Meso. In Odnos. Grozno me zanima, kako so v slovenscino prevedli  njegovo Evangelii Gaudium, :-)
Tu fotka moje skupine:
Kanadcani, Irci, Arekipenci, Kolumbijci, Katalatcani, jezuiti, franciskani, dominikanci... imas ti svega...

11. februarja smo z Nino, Marijo in Rosano letele v Sapallango: zadnje dejanje v Zgodbi Sapallanga  Pukará 1997 - 2014. Jezus mi je podaril globoka srecanja: z mamo Berto;


Z mojimi krscenci

Celina


Zlica mi je padla v med in tako sem lahko bila malcek delezna HISE SANJ - hvala Polhov gradec in vsi, ki ste darovali denar za pukarajkse otroke!!! Tokrat so stvar izpeljali v celoti Yina, Javier s pomocjo Miguela in Susy in ostale animatorske klape. BP. Ocarana. Obljubim picassovo galerijo v nadaljevanju na to temo.
Tu samo za okus:


 
In koncno selitev nae 'ropotije' v hiso v Pukará. Kljuc od Sapajánge, kjer smo bile najemnice 7 let, smo vrnile gospodarju. 


Slovo od bogoslovcev in novomasnikov. Slovo od animatorjev, pastoralnih sodelavcev, sosed, krscecev... Brez konca in kraja.
Za umret.

V petek, 14. februarja, je prisel nadskof Pedro Baretto in daroval slovesno zahvalno maso za nasih 17 let misijona. Srce parajoce.




To.
16. februarja smo zacele z vpisi na nasi soli in vrtcu v Miramaru. Imamo vec kot 600 ucencev. Skupnost je polno vprezena v solsko delo. Vceraj zv je priletela Neusimar, vrhovna svetovalka, ki ostane na visitaciji do 21. marca. 3. marca prileti vrhovna mati Cecilia. Se grem pripravit na uradni pogovor. 
Molite, da bi uresnicile vse, kar bi bilo vsec Ocetu in Jezusu...

Za zakljucek se cukri:
v januarju smo se dobili z Dejanom s Primorske in njegovo drago iz Peruja. Hvala, da si odnesel ptt v Slovenijo! Vso sreco!
Pred dnevi sva se dobila s p. Stefanom Kozuhom, da mi je zadisalo po skofjeloskih kapucinih! Lepo... 2. marca se spet najavlja Slovenija v zivo. Srcece srecno.

Konec zapisa.
Hvala, da se vedno klikate na blog, ceprav najdete le kaksno pajcevino. Nic ne obljubim. Racunam pa se naprej z vaso molitvijo in zaledjem. Hvala, da ste! Tudi jaz vas imam vedno v molitvah On ve, On konfigurira. V Njem vedno 'on line'.
Aja, se spomnite moje Mije? Blazene Marije od Uclovecenja (Kanada, +1670?) Izgleda, da je papez Francisek pregledal zadeve za svetnike in ugotovil, da sta Mija in Laval (njen sodobnik) ze malo predolgo v predalih in jih bo - mimo dolocenih procedur - v kratkem razglasil za svete!! Popolna sreca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vam najavim.
En velik objem. Napisite kaksen komentar, ce vam je.
In Zivel slovenki sport - cisti sampijoni!!!!!!!
Vasa Andreja, ursa


3 komentarji:

mojchka pravi ...

Andreja, ti si tak sonček!
Sem prav vesela, ko vidim, da kaj novega objaviš.
Srečno in pozdrav z goriške...

Simona pravi ...

Pozdravček tudi z naših koncev. Prečudovito je prebirati tvojo življenjsko zgodbo na blogu, kako Te Gospod kali in po korakih pripravlja za nadaljnje izzive - teh Ti pa res ne manjka. ;)
Objem po Njem, medvedki

Andreja GODNIC pravi ...

Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ste se zivi na oni straniiiiiiiiii????
HVALA za komentarje! Se ze lazje diha, he-he

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...