torek, 1. april 2014

MI PA PECEMO!

Se nekaj utrinkov na Limo: sva z Nino pekli slovensko potico. Enkrat sem ze obsirno opisala obcutke, ko peces s slovenskim receptom (kulinarika.si) ven pa pride cisto nekaj drugega, :-) No, moram vam priznat, da Nina obvlada sceno, tako da sem se prijavila na njen tecaj peke. Cilj: vsakotedenska peka s slovenskimi ambicijami ter perujskimi sestavinami. Potica je izginila preden sva se obrnili okrog:













Ta teden sva se lotili cimetovih keksov; :-) Z nekoliko modifikacije sva pricarali slastne gajete.
Zakaj se v resnici stvar zakomplicira? Hmmm... na primer, receva: potica ne prenese prepiha. Pogledava naso kuhinjo. Vse piha, vse je odprto in za povrh se 100 % vlaga. Moka? Se imenuje 'PREPARADA', torej ze pripravljena s pecilnim praskom vmesanim. Npr. keksi se delajo z navadno moko. Najini so vstali in se iz navadnih 6 cm, predimenzionirali v 9 centimetrske. Mleko? Je tako skoncentrirano, da ga moras cetrt zmesat s tri cetrt vode. In se in se... Uzitek!
So lepi na fotki, ne?
To je pa Canon, he-he.



Kaj se?
Dosti sem na soli - imela duhovne vaje za profesorski zbor. In enkrat na mesec formacijo:
sv. Angela in izobrazevanje. Fascinantno.
Se mi zdi, kot da odkrivam Angelo v cisto drugi pravljici.

Tu se fotka s praznovanja rojstnega dne nase predstojnice: Nina v elementu!

Mali pojejo, izrocajo darilca,
poljubckajo in
sirijo virus veselja na vse konce planeta.
Ni ga, ki bi bil imun...
Priznam: ratam 'putr'.
Prejsnji teden sem zacela delat izpit za avto - slovenskega ne morem uveljavit v Peruju, mednarodno pa velja samo dolocen cas. Poslusala sem teorijo. "Zakaj mislite, da je pomembno, da imate predmet popravljanje avtomobila?" nas je spraseval gorec profesor s tipicnim obrazom mehanika. Sedela sem v ucilnici in poslusala razlago o tem, kako deluje avtomobilski motor, kako delujejo pistoni, svecke, etc. in poskusala odgovoriti na zastavljeno vprasnje. Zakaj to poslusam? Na koncu izcrpnega in strastnega predavanja o cudeznosti benzinskega motorja je predavatelj zacarano dahnil: "Da bi poznali svoj avto. Zato smo danes tu." Ha! Vprasajte kako sem opravila izpit? Cista petka. Sem mehanikova hci, itak.
Danes sem imela tri ure voznje. Instruktor je najprej vkljucil radio z zivahnim in glasnim ritmom salse, potem pa pritisnil na gas ne da bi se privezal ali dal 'zmigovc'. Sli smo v Zarate, v reven del Lime, klical svojo zeno, da bi prinesla dol vnukinjo in me spoznala, pogovarjala sva se o Huancayu, kjer se je porocil in na koncu me je ucil bocnega parkiranja: "tu ne smes gledati v desno, pac pa samo v levo, tu moras iti vzvratno vse dokler ne zagledas palice v malem oknu na desni, in prosim, ne glej v ogledala. To delajo sele vozniki A2!" Peru. Zakaj postanejo se tako domace stvari v Peruju drugacne? In se pocutim izgubljeno?

Aja, za na konec se SLAVAGospodu - sem v posebnem obdobju (mogoce se
spravim pisat se tretji blog to noc??) in veliko berem. V Peruju so knjige zelo drage, tezko jih je nosit na bus in prenasat s sabo v razlicnih situacijah. Zato sem si zinstalirala Marjetin Calibre in si zacela urejat elektronsko knjiznico. Tudi lap top je neprakticen - na busu ga ne mores uporabljat, ker ti ga ukradejo. Zato sem ze nekajkrat zavdihnila in celo omenila zelo zaupni osebi sanje o elektrosnki knjigi. Jasno, da se mi zdi razkos. Jezusu nisem niti pisnila. In PUF! Pride na obisk Ute iz Nemcije in nam izroci dve skatlici - sem dol padla. KINDLE!!! Cisto tapravi. Dve! Smo si razdelile vsaka po en mesec. Marija mi je vceraj rekla, da mi lahko prepusti svoj mesec, ce jo zacnem uciti excel. Imam se cel april! Nalozi vse kar je pdf, txt, zipp (andreja.godnic@kindle.com) etc. Sanje. Sedaj berem sedecki, hodecki, stojecki, lezecki. Pa to ne mores verjet! Tak je Gospod. Ti sklati zvezde z neba.. Ste gledali Hankoka (Will Smith)? Tak je Jezus (no, jasno, na koncu, ko je ze spreobrnjen, ne na zacetku, ko vse unici). Slava Jezusu!! Tudi za Kindle.
To.
Se vesela napoved: Potovke 2014 so ze v akciji!! Zivela mladina! Tudi Gimnazija Antona Martina Slomska se letos pripravlja na konkvisto Pukarája. Se veselimo! Bienvenidos!
Kaksno vprasanje?
Sem bila izcrpna. Oh, koliko stvari bi vam rada sklepetala. Vse je tako zanimivo! In Njegovo.
V Njem vas toplo pozdravljam. Danes grem ob 5h zj gledat papezevo avdienco: mogoce bo povedal za Mijino kanonizacijo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ce ne jutri, pa naslednji teden.
Objem,
vasa Andreja, ursa od Rimske unije

2 komentarja:

mojchka pravi ...

evo, ti že pošiljam branje :)

Andreja GODNIC pravi ...

Hvala, Mojca, za Jalna!!! Kindle ga ni prepoznal - mi ga bos morala poslat na moj g mail, od tam pa ga preusmerim na kindle! Si predstavlajs, da berem Bobre na limskem busu???

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...