nedelja, 8. junij 2014

KRIZA SREDNJIH LET II. del

Resna zadeva, ha...
Eccola, sem nazaj.
Ne maram blogov z dolgimi besedili brez fotk, :-)
zato pripenjam eno simbolicno, he-he
Kje smo ostali?
Kaj je tezko, sem vam napisala.
Kaj je fajn pri krizi?
Obcutek, da gre za res: da je kriza v resnici ena velikanska sansa za rast, za novo konfiguracijo, ali se bolje receno: cas za nov SOFTWARE. V mojem primeru, jasno, gre za preskok na drug nivel v odnosu z Jezusom. Ce ne vzamem stvari za res, bo na koncu tega obdobja pisalo
GAME OVER
in Andreja se bo zavila v rutino. Tako preprosto.
Kaj pomaga?
1. zaznat simptome
2. priznat si simptome
3. upat si delat na sebi: brat, sprasevat, tvegat in povedat, poslusat nasvete in ce si v klostru.. ubogat, ne se delat pametno/en. 

(Med oklepaji: Namrec, za nas posvecene (redovnike/ce in duhovnike) je tipicno, da imamo ze toliko izkusnje in smo tako inteligentni, da nam skusnjava z veliko lahkoto predstavi vse vnebovpijoce kikse nadrejenih... S skusnjavo vred zanaliziramo zadevo do potankosti. Posledica: crna tema se spremeni v crno luknjo tvojega posvecenega vesolja in zdi se ti, da drsis... Smotan obcutek. Se tezje je za tiste, ki so hudo sposobni in imajo za nadrejene 'manj sposobne'. Do mene je bil Gospod Bog preprosto cudovit: ko sem bila v najhujsi krizi, mi je nalozil odgovornost za vseh mojih 21 sester; (Problemi mojih sester so bili tako veliki, da moja crno crna tema sploh ni zvenela tako crno). S tem sem bila varno namescena v preso za crno vino in nisem imela sanse kam 'zabluzit'. Obcutek, ki ga da skozi grozdna jagoda, seveda ni tako cudovit, a cilj posvecuje sredstva, pravijo komunisti. Grozndni sok bo kasneje vino. Ni dvoma. Se splaca pocakat, da mine. Konec oklepaja)

4. Ne nasedat skusnjavi, da so drugi problem. Itak, da je z njimi kaj narobe, ali celo kaj hudo narobe, to pa ne pomeni, da je cas ukvarjati se z njimi in se izogibat temi v sebi. 

5. Razumet sebe: upat se spoznat na drugi, veliko globlji ravni - svoje sence, zivljenska hrepenenja, strahove, jeze, svoje spolne energije, svojo sposobnost po ljubiti in se dati do konca za drugega/o. In si dovoliti zalovanje: kriza srednjih let namrec pomeni dokoncno spoznanje, da dosti stvari, ki si jih vedno upal-a/nacrtoval-a ne bos nikoli uresnicil-a. Clovek bi kar jokal (in res joces). Dobra stran krize je, da ti koncno ni vec treba ´farbat sebe´. Si kar si. Zame je bilo pravo odkritje dojet, da je moj naravni prostor nekaj zelo prostranega, z nestetimi stiki iz vseh narodnosti, z razlicnimi profesionalnimi izzivi, ki se menjajo v kratkih obdobjih in z razlicnimi socialnimi konteksti. Kdo bi bila letos Andreja s Komna, ce ne bi odgovorila na klic (vse je Bozja milost) in bi bila v sluzbi kje v Gorici??? 

5. Upat si spremembe. Tvegat. Tudi ce razocaram. Ok, greh sem. Cas je, da to sprejmem in enkrat za vselej dopustim Gospodu, da me ljubi, kot je njemu lastno, ne kot si jaz zasluzim... Cas je, da pustim za sabo religiozne prakse, ki ne odgovarjajo vec mojim duhovnim potrebam in me v resnici tiscijo. Cas je da pustim za seboj prijatelje, ki v resnici niso prijatelji, pac pa relikvija nekega obdobja, ki je za mano. Cas je, da si zrihtam 'look', ki odraza moj notranji jaz, ne podobo, ki si jo je zelela moja mama/moz/okolje. Cas je, da koncno recem bobu bob in se soocim/nas soocim v familiji s tabuji, zamerami, kliseji etc. Cas je... pa boste rekli, da nisem malo komunistke! 

6. Vzpostaviti novi rezim: zavestno odlociti se za gibanje (ce si sedaj ne bos dal-a na urnik karsnokoli obliko gibanja: vrt, trte, drva, kolo, pilates, ples,... bos cutil-a posledice zelo hitro), postaviti si nova pravila za prehranjevanje (klasika: zajtrkovat kot kralj, kosit kot princ, vecerjat kot berac), prezracit polnjenje duhovnih baterij (zakonska? duh. spremljanje? karizmaticno gibanje... ignacijanske..), odkrit v kateri druzbi se lahko sprosceno nasmejes, odklopis, se srecas... 

7. In se in se.

Literatura: Dante, Bozanska komedija, Anselm Grun, Kriza srednjih let - tam dobis dobre citate od dveh ekspertov: Taulerja in Junga. Priporocam. Na googlu imas morje zadev: vtipkaj midlife crisis, v spanscini crisis de mediana edad, v it la crisi dei 40 anni.... Brez skrbi: ko bodo krci mimo, se vse hitro pozabi, hi-hi.

To.
Drage moje sestre (mlajse), brez skrbi: je zdravo! V Njegovem objemu smo na varnem: in ko mine, te pricaka prelestno, soncno jutro, umito po nevihti in disece kot Brinjeva gora v septembru... Pocutis se RESETIRANO. In koncno, tvoj konj preklaplja v galop.... Bozanski obcuteke! Enkrat za vselej ves, da je samo Eden v tvojem zivljenju! In da mu nihce na Planetu in v galaksiji ne seze niti do podplata. Welcome!!!

Hvala za vase molitve in zrtvice. 
Vse o misijonu naslednjic!
Andreja, iz kriznega staba post-resetirana

Klic N°2: "Hodi za menoj!" Ok. Cau, folk.




2 komentarja:

Simona pravi ...

Hvala, Andreja. Nagovorila.
Si očitno že bolj kot ne čez, čeprav ti matematično nekaj let še manjka?. Ali pa je Tvoja življenjska doba nekoliko krajša? Prediskutirava nekoč pri Njem, prav?
Blagoslova in 7 poljubčkov od medvedkov

Greta Zapusek pravi ...

Draga Andreja
Zelo si me nagovorila " ne analiziraj druge,poglej in analiziraj svojo crno luknjo". Hvala
Se Gospodu zahvjujem ker me je po tebi vodil. Res je cudovit. Kako zna...samo prepustiti se moram Njemu. Tudi fazi nezaljubljenosti je lepo z njim. Cisto penzionisticno. Greta

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...