torek, 23. september 2014

Avgust, 2014

Draga Slovenija,
preden obrazlozim ZAKAJ nov LOOK sem vam dolzna porocilo o avgustu; bil je poln, natrpan, izcrplujoc, dinamicen mesec poln presenecenj.

Komaj so oddisale Potovke, so prileteli na Jorge Chavez - mednarodno letalisce v Limi - Stajerci: Jani, Branko, Karla in Pija. Gimnazija Antona Martina Slomska na udaru... Glede na to, da je bila stvar EKSPERIMENT je nas Dragi pripravil poseben sprejem: med cakanjem v kriziscu na zeleno je nekdo razbil zadnjo sipo pri nasi Toyoti

Coroni in ukradel Pijin ruzak. Vsi prisotni so, jasno, ohranili hladno kri. "Ups," sem sem potihem pisknila Jezus, "imamo kaksne specialce v ekipi?"
Nase (ursulinke) so z gosotljubljem prekosile vsa pricakovanja, masevali smo po slovensko na samo obletnico poroke mojih dragih Godnicev in vpicili gor, med oblake brez daljsega odlasanja.

Akcija, osnovna sola v Pukaráju, razne male adrenalinkse zadevice za 'specialce' in srecni obrazeki mojih Pukarajcev. SKORAJ popolna sreca; zal, pastoralno stanje sem nasla porazno. Stisnila zobe in ponavljala mantro: "Ce psenicno zrno ne umrje..." OK. Urse smo gor misijonarile 15 let. Gospod je blagoslovil zupnijsko obcestvo in pripravljal svoje laicne sodelavce. Izgleda, da sedaj Njegova 'desna roka' sistematicno ruje poganjke iz njive... Boli srce. Se spomnite stirih Perujcev lansko leto v SLO? Pravijo, da ce ne bi doziveli vas in Slovenije, sedaj ne bi mogli zdrzat. HVALA, Slovenija. Vas prosim za molitev, da bi Bog obrnil, kar clovek obraca in da se ni bi izgubil noben Pukarajc zaradi pohujsanja...  
Poseban ZAHVALA vsej GAMSovski ekipi misijonarjev/k, ki so ves ta cas sivali kure, organizirali, obiskovali zupnije in... na tisoce nacinov omogocili to veliko radost ucencev in profesorjev na OS 30 020, kot tudi omogoci ekipi, da pride k nam, zinstalira racunalnike in izvede vse mozne delavnice in srecanja in barvanja v Pukaraju. SUPER STE!
Exsperiment USPEL. Bozje Kraljestvo, prezivelo? Brez dvoma.
... No, ce sem iskrena, mi je zelo tezko biti objektivna. Ugotovila sem namrec, da ima stajerscina name se vedno mocan ucinek in da prva ljubezen mojih rosno mladih ursulinskih let v totem Mariboru in okolici se vedno napolni moje - drugace bi lahko priznali svetovljansko - bitjece s tako raznezeno vzhicenostjo, da "tak ne-a morem biti objektivna, cuj".  

OK. To je eno.
Ostali del avgusta je bil akcija. Nasa sola, provincialne zadeve, ekonomija, restrukturacije. Ne bi dosti blogala o tem... Edino, hvala ti, sveti Jozef, za kompetentnost s katero si caral zadevice. Ja, itak, da si me imel vedno v svoji ekipi in da sem tvoja brezpogojna fanica, nisem pa se nikoli bila v kaksni Instituciji, ki bi nosila tvoje ime - Colegio SAN JOSE. Tu si pa v TURBO prestavi! Car...

Se fotka mojih sester: na moj rosjstni dan so prisle vse iz Svete Ursule. Preko skypa smo se povezale z Mehiko, kjer sta obe 'tamali', nasi dve junioristki, ki sta ze pocasi medleli od domotozja.
Na fotki najstarejsa clanica province, s. Terezija, se pogovarja po skypu in zavija z ocmi ob tej cudaski tehnologiji....

Tu pa se komplet gasilska. Trenutno nas je toliko. Manjka samo se s. Bonifacija, ki je v postelji. Molite za nove duhovne poklice in nase spreobrnenje, da se nam bo mladina lahko pridruzila...


Z leve zgoraj: Marija, Rosario, Maribel, Angelica, Esther, Betty, Antonieta, Rosana Lina
Z leve na sredi: Anamarija, Benedikta, Pija (se drzi za samohodko), Terezija, Erika
Spredaj: Andreja in Vicky

To.
Hvala za navezo. Ste ok? Vas redno in zvesto in brezpogojno obiskujem v Njegovem Srcu, kjer smo vsi 24 h na dan skupaj. Vasa hvalezna s. Andreja





1 komentar:

Jana s pravi ...

Ne morem, da verjamem!!! Branč je bil pri vas! On je tehnično postavljal našo spletno stran, veš to? Hjooooo!

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...