četrtek, 13. avgust 2015

SPET NAZAJ: lima 2015

Draga Slovenija,

po dolgem casu se vam spet oglasam preko bloga. Te mesece sem vam 'blogala' samo po Jezusovem Srcu (beri sem molila) - verjemite, da ste imeli veliko vec koristi od mene kot vse moje pisanje. Kakorkoli, moji medeni meseci so se izmedili, Peru me je spet objel 7 julija letos in po prvih tednih abstinencnih kriz (po molitvi, kapeli, samoti, roznih vencih) se stanje normalizira.
Novo obdobje, nova stran v knjigi zivljenja, nova skupnost, nov blogovski izgled... Smo rabili razlocevat, ce bi bilo Njemu v veselje in slavo, ce spet zacenjam pisat ali ne. Oziroma, ce vam je kaj do klikanja.
In se je zgodil PACHACUTEC in so prisle vase e poste. V Njegovo slavo + za blagor misijonov + na naso navezo! Amen.

Torej, IZ SRCA HVALA za navezo, molitev, spominjanje, pogresanje in slavljenje! Hvala za klikanje v prazno. Pomeni, da smo Njegova ziva mreza. In iz srca "ZAL MI JE", ker se v tistih piskavih treh tednih po Rimu nismo mogli srecat osebno. Smo se morali odlocit in sem se odlocila za moje sestre in familijo. :-) Tokrat. To pa ne pomeni, da vas nisem nosila. To za danes. Se beremo,
v Njem,
vasa s. Andreja, ursa


Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...