sreda, 23. september 2015

VLADIMIR

Draga Slovenija,
mi lezi na dusi in vam pisem: Lorena iz Huancaya mi je sporocila, da je Vladimir iz Aske izginil. Mogoce se ga spomnite z Mileninih ali Potovskih fotk? Avtist, starejsi od 10 let, njegova druzina se je zelo borila, da bi mu izboljsala kvaliteto zivljenja... Vasa financna pomoc je sla tudi za njegove tablete, preglede in plenice.
Izginil. Druzina, policija in vascani so ga iskali vec kot en teden. Kar naprej je prihajalo do razlicnih informacij, kje naj bi bil viden. Ko smo slisali, da se proti Huayucachi zida most smo celo pomislili, da so ga zivega zazidali (obstaja verovanje, da je za stabilno novogradnjo mostu potrebna cloveska zrtev, zato domacini bolj pazijo na svoje mentalno motene druzinske clane, ko se v blizini zida kaksen most; pravijo, da reveza zivega zakopljejo v temelje mostu). Z Loreno sva bili na kontaktu in nasa skupnost je dnevno molila za varstvo svetih angelov. Nasli so ga gor na hribu. Nekdo se je izzivljal nad njim, ga posilil in ga na koncu potolkel (nasli so ga s hudo poskodovano lobanjo).

Ko sem bila dva tedna nazaj v Pukaráju, sem obiskala Jorgea in Doro in jim dala nekaj od vasih darov za stroske iskanja in hrano za iskalce. Ko sem gledala kako zelo izcrpana in brezupno zalostna sta, sem ostala brez besed. Sploh ni besed.
In potem sem spregovorila o Mariji, kaj vse so komentirali sosedje in sorodniki, ko Jezusa ni bilo nikjer za najti. Kaj sta dozivljala z Jozefom tiste tri dni. In zakaj se rece, da je Marijo prebodel mec bolecin. Jorge me je pogledal in rekel: "Bog nama je edina moc." Tako preprosto. Kako bolec krizev pot si jima nalozil! Najprej vsa borba, da sta sprejela otroka s posebnimi potrebi (in to avtista), potem cel proces, da sta se naucila pomagat mu in mu stati ob strani, potem vse zrtve za zdravila in terapije (tu ste zelo veliko pomagali tudi vi!) in sedaj ta najhujsa preizkusnja: kje je? Ga boli? Je prestrasen?

Danes sem dobila Lorenino e posto: sprozili so postopek za raziskavo. Obstaja sum, da so Vladimirja ugrabili z namenom, da bi starse izsiljevali za denar. Videli so namrec, da njihovo hiso pogosto obiskujejo 'gringoti' (belci, med katerimi je tudi Lorena, ceprav je Perujka) in naj bi zato imeli pri hisi dosti denarja. Vladimir ni bil navajen na tuje ljudi in se je vedno odzval zelo agresivno - zdravnica je potrdila, da je zelo verjetno, da je Vladimir reagiral zelo silovito na ugrabitelje in da je hitro izgubil zavest. Bog ve. Prosim, molite za njegovo druzino - on je ze gotovo v Ocetovem narocju.

Hvala za navezo,
in  molitve,
z vami je lazje
s. andreja  

PS Se fotke, ko sem Vladimirja krstila. Tisto soboto sva se tudi prvic spoznali z Loreno in si od takrat naprej pomagali, ce je bilo le mogoce.

Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...