sobota, 30. april 2016

MAREC in APRIL v novi dinamiki

Slovenija,

evo mene - nova dinamika, novi izzivi, nov look (se vcasih pocutim kot iz Matrixa), :-) Ce priznam, dnevi imajo skoraj tak tempo kot vasi v SLO. Sva z Jezusom spremenila ritem in se greva najino romantiko (beri meditacijo) ob urah, na katere bi bila se ti, s. Marjana, ponosna. Za mlajse genracije urs: ne skrbite, z leti pride meditacija v ranih urah cisto spontano in sploh ni svincena kot smo si prej vedno mislile. Spi po 8 ur do 45 leta in bos potem sveza kot zajec tudi ob 5h zjutra. Neverjetno.
Torej, si predstavljate, pet dni sem v SVETI URSULI, dva dni v PACHACUTECU. Delam vse zivo: so mi kupili inteligentni telefon, da si lahko uredim kontakte, agendo, sestanke, GPS... Sirim znanje spanscine s podrocja gradbenistva, teatra in internetnega bancnistva. Samo gledas. Trenutno pripravljamo regionalno srecanje - pridejo urse iz Karibov, Brazilije in Mehike.
Program za koncertno dvorano je postavljen (med drugim pride tudi Levinasov sin, znan pianist!!!) Nasa hisa je pravljicna: se kar odkrivam zaklenjene omare s srebrnim priborom, krasnimi servisi in en kup stvari, ki se jim samo cudim. M. Esther (85) je carica - sva za veliko noc spravili na svetlo 'kardinalov servis'. So si se angelcki rabili nadet soncna ocala, :-)
Bolj pacasi nam gre vstopanje v administracijo sole - imamo tedenske sesetanke z ravnateljico in predelujemo vse zahtevnejse stvari. Zanimivo. Najlepse je seveda v solski kapeli: sem odgovorna za solske mase vsakega razreda posebej. Vceraj zj sem nasla prvosolcko na vrhu stopnic:
sA;"Hola, princeska!"
Spodnja ustnica se ji nasobi in zacne trest.
sA:"Si dobro?"
Ucke se pocasi polnijo.
sA: "Kaj se je zgodilo?"
Ena krokodilja solza stece po levem licku in kapne na stopnico. 
sA: "Te boli?"
Kodrcki odkimajo. 
Prvosolcka: "Mamice ni bilo zvecer."
Mala plane v neutolazljiv jok in se kar nekaj casa hlipa v moje krilo. Potem mi pove, da gre mamaica zvecer delat in je ni. eveda je z njo nana (varuska) a mimice ni. Itd. Potem grem dol, k Njemu in Ga gledam in mu povem za malo Alehandro in za Luciano in Nicol... in cutim, kako je ves zanje. Hecno, ne? Njemu je cisto vsak/a centralen/na. Vsi so Njegovi, oz od vseh Treh...
Danes zjutraj sem bila na sestanku z Mari Carmen, profesionalno balerino (naso ex ucenko), ki na svoji prestizni baletni akademiji razvija inkluzivne programe za talentirane puncke iz drzavnih sol, crnke, punce, katerih starsi so smetiscarji in nimajo niti za baletne ceveljce... Samo poslusas in slavis cudovito Bozjo ljubezen, ki vziga to baletno misijonarko. In se in  se.

V Pachacuteku nas je malo zdrmalo: ko je Vicky marca sla v Brazilijo (se pripravlja na probacijo) sem ostala sama. Izgleda, da nobena sestra nima casa. Koncn je Guadalupksa Gospa zrihtala dva krat na mesec s. Jammy, naso najmlajso clanico. Za ostali cas rabim zaupat. Porsite za nove misijonarke! Sama ne morem, je prevec nevarno. No, ne samo nevarno: vedno Jezus posilja dva in dva. Zaradi pricevanja...

Ajd, to za enkrat.
Hvala, da ste, hvala da molite, hvala da mislite na nas. Obljubljam mojo molitev in se veselim z vami cudovitih reci, ki jih dela On, ki je NAJlepsi. (Sva zadnje mesece 3MSC = 3 m nad). Izgleda, da naju je letosnja vstajenska drama mocno zadela. Se opravicujem, da vam nisem poslala velikonocne voscilnice! Sem bila z vami, brez dvoma. Samo kake 3 m nad oblaki, :-)

Ker je nemogoce opisat kaj dogaja, sem vam nalozila FOTOALBUM s podnapisi: klik na FOTOALBUM marec - april 2016

To, lahko noc in naj vas bolhe jejo celo noc,
vdana sA

Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...