četrtek, 30. junij 2016

VSE NAJBOLJSE, SLOVENIJA!!!

Draga Slovenija,

malce z zamudo, a vseeno iz srca VSE NAJBOLJSE!!! Sem se letos pobozno pridruzila devetdnevnici za domovino, na predvecer praznika sem sestram pokazala nekaj pravljicnih you tubovskih video posnetkov o Sloveniji in poplesujoc zavrtela Marjana Bunica SLOVENIJA. Srcece mi je hitreje nabijalo in Jezusu sem se morala nasmehniti, ces staram se ... ali pa je to noter res tisto kar se uradno imenuje LJUBEZEN DO DOMOVINE!? Imam rada Slovenijo? Jap. Pripadam? Jap. S sestrami smo precesale vso galerijo z Dijaninih vecnih zaobljub (a niso lepe nase slo urse??'). 25 junija me je pri zajtrku pricakala slo zastavica, cokolatini in kartice z voscili, za piko na i sem po kosilu vsem skuhala nas Barkafe. Smo en mali bisercek, saj veste, ne? Hvala, da jo cuvate! Aha, okus iz SLO: fotke dveh znamenitih paketov iz Slovenije: ursulinski je potoval rekordnih 6 mesecev, Tinin pa nekaj manj:


In mi?
V Pachacuteku se dogaja: prvobhajancev je bilo pri Guadalupski bolj malo, zato sva z Vicky molili in sli ven, na ulice. Zaceli sva pripravo na prvo sveto obhajilo na drzavni soli VIRGEN DE GUADALUPE, kjer je ze na prvo srecanje prislo 20 peto in sestosolckov. Guadalupska Gospa nama je odprla vsa vrata in za povrh poslala prof. Nelsona, ucitelja verske vzgoje na soli, ter pet gorecih studentk iz Univerze Norte za pomoc. Odlicna ekipa:
 V skupini je skoraj vec kot pol otrok nekrscenih. Mamice prihajajo s svojimi zgodbami, skrbmi in problemi. Moz ne dovoli, tasca hoce pleh muziko, otrok je pri stari mami, botrca hoce biti botrca za vse tri otroke in ne dovoli drugih botrov... Poslusam, klicem Milino, razlagam in zaupam. Sola je na teritoriju zupnije sv. Gabrijel od Zalostne Matere Bozje (pasionisti) torej ne pripada zupniji Fatimske Marije - in ko smo poskusali razjasniti kdo, kje in kaj smo ugotovili, da jurisdikcije niso jasno dolocene in da to povzroca pastoralne, administrativne in se kaksne tezave. Zupnik zahteva ucbenike za prvo sveto obhajilo, ki so povzetki Katekekizma in temeljijo na doktrini. Otroci so cisto v drugem svetu - njihova skrb je kuhanjem za mlajse bratce in sestrice, varnost, da ne bi kdo udrl v njihovo barako, kreganje med mamo in ocimom, starejsi brat, ki se drogira. Nekaj nedelj nazaj smo praznovali OCETOVSKI DAN. Cel dan sem poslusala zalostne zgodbe o 'odsotnih' ocetih. A ni cudez, da pridejo na katehezo???


V maju smo imeli kanonicno vizitacijo skofa iz Callao. Sem brez komentarja. Edina luc mi je Angelina beseda: "Prosite Boga, da prenovi naso Cerkev kakor in kadar mu bo to ugajalo." Res je. On edini je, ki vzdrzuje, prenavlja, deluje v tej omejeni, cloveski zdruzbi, imenovani Cerkev. Vedno bolj se zavedam vseh svojih grehov opustitve, ko Mu pri tem ne pomagam prav dosti. Nimam vere. Tako preprosto. Oh, usmiljenje in casa za pokoro. Molite, da bi v tej eklezialni bedi zmogla prepoznati delovanje Duha po Jezusu Kristusu, nasem ODRESENIKU. Amen.

Smo v zimi. Pachacutec je zjutraj podoben mestu duhov iz kake grozljivke, :-) V Sveti Ursuli razvlazilec v sobi kaze 97 % vlago. Posodo z vodo napolni v rekordnem casu. Nic kaj fajn. Nase starejse sestre prenasajo hude bolecine kosti zaradi svincene vlage. Kljub vsemu pa ohranjajo iskrice v oceh:
na fotki m. Teresija (98 let) z otroci iz Miramara: je skoraj popolnoma gluha. Kot postulantka (pri 19) je z barko priplula v Limo in bila glavna kuharica za domske ucenke in skupnost.
Tu pa umetnina m. Pije (92 let) - pravi da sem to jaz. Sicer sem se pritozevala, da ne vidim nobene podobnosti, a me je zacudeno pogledala, ces "Identicna!" :-) "Ne izgledam cisto nic nunska" sem zmajevala z glavo. "Seveda", je zagotovila, "saj sem ti narisala mobitel v roki!" Pa to ne mores verjet!

Se za konec malo politike.
Junija smo imeli drugi krog predsedniskih volitev: Keiko, 41letna hcerka bivsega diktatorja japonskega porekla, ki je trenutno v zaporu zaradi nespostovanja clovekovih pravic in Kuczynski (PPK), bivsi minister za ekonomijo, ki se je letos odpovedal ameriskemu drzavljanstvu, kjer je zivel kar nekaj let, studiral na Harvardu in Princetonu in igra precno flavto.
Molili smo, da se je se angelckom milo storilo: PPK je za las zmagal. Hvala Bogu, 50.12 % PPK in 49.88% Keiko (v resnici to pomeni 30 000 glasov). Prvic v zivljenju sem dojela, kako je mogoce, da ljudstvo demokraticno izvoli enega diktatorja. Polovica odraslih Perujcev si je zelelo mlado diktatorko, ki je bila od 16 leta starosti strenirana za prevzem oblsti. Njene strice isce INTERPOL, njej soprog je obtozen trgovanja z drogo, ona sama je obtozena pranja denarja... Kljub vsemu je 49.88% Peruja volilo njo. "Zakaj", sem sprasevala: "Ne vidis, da gre vse dol? Ne vidis, da uhajajo vajeti iz rok? Rabimo trdo roko" so me prepricevali domacini. Pol Peruja si zeli trdo roko, pranje denarja, preprodajo droge in kruha ter iger alla Rimljani. Bog je dober! Tokrat smo usli diktaturi.

To za enkrat.
Tu vam nalagam se fotke iz maja in junija. En velik objem in HVALA, iz srca HVALA za navezo, molitve in financno podporo. Naj vam povem, da boste ta teden kupili 40 Svetih pisem za solo Virgen de Guadalupe! Bog povrni. Juhej! FOTOGALERIJA

Za konec se malo misijonkse romantike in en od srca ALELUJA za moj misijon. Veste kaj? Lepo je ziveti udobno, uporabljati inteligentne telefoncke in placevati zavarovanja, da so stvari lahko pod kontrolo ... a se zdalec tako zivljenje ne nudi toliko barv, ritmov, adrenalina in sonca, kot ga daje zivljenje v Pachacutecu!!! Misijon je ZAKON. Tam je Bog. Amen. Vasa s. Andreja.







Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...