torek, 9. avgust 2016

AVGUSTOVSKI POSNETKI IZ MISIJONA

Dober dan, draga Slovenija,

ker ste se na pocitnicah, vam grem nalozit nekaj 'v zivo' in se vam ze v naprej opravicujem za slabo kvaliteto posnetkov - ni profesionalno in tata bi me krepko skritiziral. No, boste pa lahko dobili malo obcutka, :-)

Nedeljsko jutro, ko grem kupit kruh:
NASA ULICA na misijonu

Vsako nedeljo gremo na zupnijo, tokrat z mototaxijem:
VOZNJA z mototaxijem na zupnijo

Obisk s. Rosane in s. Jammy ter njunih animatorjev: kapela Divino Niño (ena od petih kapelic Fatimske zupnije: (prvotno posneto za naso mamo)
Kapela Diviño Niño

Masa pri Guadalupski:(preskoci zadnji konec)
MASA pri Guadalupski

Nova masa od Christopherja iz Ruande pri Fatimski Gospe - smo bili hudo slavilni!!!
Nova masa na zupniji
Povejte, ce bo Drive funkcioniral.


Drugace smo pa tu ok. Zima. Svincen mraz. Jezus nam je podaril tri dni duhovne obnove v Chaclacayu: uro in pol stran iz Lime, soncek, zelenje in tisina. Mi je napolnin baterije in razpocil mavrice na obnebju eksistencialne Godniceve biti. Kaj bi me brez Njega? Hvala Ti!!!

Hvala za vse klike (fizicne in duhovne) ob mojem rojstnem dnevu. Skype, Face Book in Peru nam res dajo cutit, kako blizu smo si. V Njem, itak.
Se zelo cuti molitev - Jezus mi je moral obljubit, da vas ´priklopi' na dodatno dozo blagoslovov in Njegove posebne blizine. Vsekakor pa sem vase molitve preusmerjala v vse kanale, ki so vzpostavljeni z ljudmi, mladimi, otroki, ki so v bolecinah, v stiskah, v strahu.. Zaupam v naso 'Mrezo' in duhovno moc molitve. Oni so, ki potrebujejo - jaz se kopam /kot g. Skopusnik/ v natlaceni, od teze pokajoci in prekipevajoci velikodusnosti nasega Boga, ki po ljudeh razsipa svojo ljubezen in radost na svojo ga. Razvajeno. Srecka. Aleluja.

Ce mi se dovolite majhno novicko: v soboto je nasa s. Mateja Korsic zacela novo obliko sluzenja v nasem Redu: pri sosedovih (v Santiagu, Chile) je nastopila sluzbo predstojnice eni ursulinski skupnosti, ki je do sedaj pripadala Nemski federaciji in je v soboto pristopila k Rimski uniji! Vase molitve sem preusmerila tudi nanjo in na ostale 4 sestre. Jih priporocam!!!

Tu se Pikasova fotogalerija: AVGUST v Peruju
Se vam v prihodnje se kaj oglasim.
Blagoslovov in vere.
Z Njim je VSE mogoce,
hujse kot v pravljici, :-)
vasa vdana s. Andreja, osu


Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...