četrtek, 9. februar 2017

PUNO - JUG PERUJA, preprosto NEPOZABNO

Preden me nas Dragi ugrabi za najino 'osemdnevne Karibe' (beri letne duhovne vaje),
vam z veseljem nalozim Picasov album:
moje sestre so mi podarile 5dnevi odklop v Punu. Sem bila na jugu prvic v zivljenju! 26 ur na busu. Na sam praznik Device Kandelarije (Svecniske Matere Bozje). V soncu in mrazu. Ob pravljicnem jezeru Titikaka, ki se je obdajal v take carobne barve, da sem kar sedela tam zraven in strmela.
Gostili so me benediktinci, tako da sem lahko cmokala ob dolgih urah petega oficija in se cudila starodavnim ursulinskim genom, ki so butnili na svetlo: je res, da 400 letne monasticne tradicije ne mores tako zlahka izbrisati iz mesa. In arheoloski centri iz XIII stoletja, kultura Colla, in visina 3 900 z ovcami in pastiricami. In mir, tisina, samota, ...
z Jezusom, sama.
Eccola,
da boste cmokali z mano.
Lupcka,
s. A.

PUNO fotoalbum

Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...