sobota, 13. junij 2009

Nadaljevanje 2...

Kaj je se novega? Zaceli smo ssnemanjem CDja. Ce bi radi poslusali nase pesmi in banse, ga lahko narocite ZDAJ (he-he). Snemamo za potrebe sol in kolegijev. Smo ekipa petih. Stiri pesmice poje Anita in je strasansko simpaticna. Javier je pevec skupine Kallpa in oblada snemalno tehniko. Herman in Marx sta tudi clana Kallpa, prvi kitarist in profesionalec na panove piscali in keno. Klicite z mano Svetega Duha, da bo po nasih urah in zrtvicah dosegel srca otrok in profesorjev verouka v solah. Projekt bi radi zakljucili v mesecu in pol. Zame je zadeva pravi izziv! Vsekakor je uzitek prepevati v taki ekipi...
Kaj se?
Ja, sole... V Pachachaci sem imela katehezo o dobrem Pastirju. Umrjes od smeha.. Najprej sem potrebovala eno uro, da so mi tamali razlozili, kako je v resnici vse to v zvezi z ovcjerejo, pasniki in pastirji. Sprva so me debelo gledali, kako da ne vem nic o osnovnih stvareh (sami imajo izkusnjo pastrovanja od 3. let naprej), potem so se me privoscili in se nasmejali do solz, koncno pa smo lahko napovedali temo! (dobite fotke ovck v zivo)
Vcerja smo se vsulu po bregovih Pachachace in nasli pravljicno jaso ob potocku. Mimo nas so pastirji gnali ovce, osle in prasicke. Tamali so lezali na travici v soncu in ustvarjali svoje umetnine na temo dobrega Pastirja. Brala sem jim tekste iz Svetega pisma in se cudila kako zelo ustrezajo resnicnosti teh mojih knofkov... Prvic sem cutila sreco ob tem, da smem biti uciteljica verouka v soli!! Zelo mocno sem zacutila, da Jezus z lahkoto vstopi v srca teh malih, teh Njegovih..
Aha, se zadnja zadeva: prejsnji teden se je zacela kriminalka imenovana "Odlagalisce smeti" Skupnost Marcavalle je prodala svojo zemljo obcini Huancayo, da bi z naslednjim tednom zaceli voziti smeti iz treh mest cez pucarajski trg v Marcavalle. Na dan naj bi navozili do 200 ton smeti! Nas zupan je podkupljen, tako kot tudi male vasi, zato smo marale biti zelo previdne z akcijo 'proti'. V teh dneh je vse nabito od agresije in vsak dan molimo, da ne bi prehitro pocilo... Ce nas bodo zaprli (smo v ekipi organizatorjev), bo nasa provincialka sporocila s. Mateji (slo provincialki), ona pa vam, brez skrbi... Malo heca... Vsekakor razburljivo!
To!
Hvala za vse maile. Sem se hudo polenila in sem ze zacela kovati prosnjo, da me odvezete bloganja. Imam namrec latentno slabo vest, da se vam ne oglasim... Sicer se dogaja milion neskoncno zanimivih stvari, a ne utegnem pisati. Hvala za razumevanje! In hvala za komentarje... (sploh Mojca in Drago!) Tako imam vsaj obcutek, da kdo bere, :-)
Sem zdrava, v formi in vas imam rada! V Jezusovem Srcu, ta mesec SPLOH - topel pozdrav,
vasa Andreja Perujska

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Sem se že ustrašil, da je kaj bolj narobe kot pri nas, pa vidim, da imate iste probleme, tako se lahko počutiš kot doma, Smeti so pri nas na sporedu vsakodnevno, podkupovanj in ostalega je verjetno vsaj kar se znaskov tiče več ampak hitite za nami, samo Bog ne daj, da nas dohitite. Kar se tiče kateheze o dobrem pastirju pa sem priznati moram malce površno prebral v Ministrantu zapis o duhovniku, ki je sicer še študent vendar je prej končal kmetijsko šolo ali bil doma na kmetiji in sedaj lahko študira samo za dušo, da bo postal dušni pastir, takole malce za informacijo. Trenutno s epoleg vseh malih in velikih zadevic ukvarjamo tudi z vročino, saj se temperature gibajo okoli 30 stopinj in napovedujejo še mace več. Drugače pa vsak po svoje le enkrat mesečno pričakujemo tvojo pošto na blogu. No, da ni nič novega ne morem reči saj je včeraj g nadškof Uran krstil 7 otroka v družini Cerar v Blagovici in imeli smo kar nekaj ponovitev porok po 50 letih kar ni slabo. bom počasi končal se še kaj oglasim imej se lepo in uspešno končajte snemanje, mogoče pa se bo tudi pri nas našel kakšen tolar ups evro za vaš projekt le obupati ne. Spomni se tistega stavka, ki pravi dekle le spi imejte vero in tako te z vero, da ti bo uspelo pozdravljam iz črnega grabna djd

Unknown pravi ...

takle mamo, če jih na računalnik dela več tisto pod Marija je moje delo in pisanje imaš pa razlog več, da misliš, da jih še več bere lp

Barbara pravi ...

jaz berem.

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...