torek, 23. junij 2009

Slovenija v Pucara...

Hola, spet ovirusana...
Moj dolgi, porocevalski blog ni sel skozi, :-(
Sprasujete me za skupino Pota, ki prihaja v nase konce.
Priletijo 14.7.
Tu so naslovi, v primeru da bi zeleli poslati kaksno kuverto (s tvojim naslovom) ali paketek (do 1/2 kg, :-) Klikni na povezavo:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=r_YyHgrkNYppR_SYddVj0uw&inv=andreja.godnic@gmail.com&t=61818556538983881&guest
Poglej, kdo je s tvojega konca SLO in poklici na mobitel... Racunajo!
Hvala, da smo lahko skupaj v misijonskih brajdah, :-)

Se novicke:
v petek grem v San Ramon (dzungla prvic v zivljenju). Smeti nadaljujejo z napadi (zakaj me tako zelo spominja na lazi, novinarstvo in korupcijo v komunisticnih osemdesetih¡¡????). Snemanje tece... Milo vas prosim za molitve, da bi Pota in vse drugo bilo v Ognju, :-)
vasa Andreja

4 komentarji:

mojca pravi ...

Oj! Redno spremljam vse,kar napišeš.Ne bom pa več komentirala, saj se nekateri sprašujejo, če se ne zavedam, da vse komentarje lahko prebere kdorkoli!!!! Ne vem zakaj so ljudje tako ZAKOMPLEKSANI?! Vedno ti bom napisala OOJ IN TI BOŠ VEDELA, DA SEM S TEBOJ! V ponedeljek gremo za 2 tedna na morje---KOMI ČAKAM!!! ČAW ČAW

Unknown pravi ...

in kaj je slebega pri tvojih komentarjih se sprašujem, kaj je takšenga, kar nebi smeli prebrati tudi drugi. Mogoče kakšna spodbudne beseda Andreji in njenim tam doli, pa zato se ja nebo podrl svet, če pa kdo vidi kaj slabega v komentarjih naj ne bere, če pa se kaj nauči, kaj spozna lai kaj novega sliši in vidi, beri prebere pomem je to samo +-plus, mogoče se najde kdo, ki bo Andreji tudi pomagal, ali pa kateremudrugemu misijonarju, saj naša pot ni hoditi po zemlji in biti tiho ampak oznanjati nauk, nauk, ki daje upanje, daje moč in če ta nauk oznanjamo preko interneta hvala Bogu.N eoztiraj se natiste, ki vedno iščejo dlako v jajcu apak misli, da s tem pisanjem narediš tudi nekaj dobrega, če ne drugega vsaj Andreja ve, da nekdo le prebere kar napiše. Sicer pa tisti, ki pravijo, da lahko vsak prebere vse tudi srfajo samo nimajo toliko.... , da bi rekli živjo Andreja kako si , le kritizirajo, jamrajo in dajejo nasvete, hvala za takšne "prijatelje"

sončna pravi ...

Vzela sem dolgo pavzo pri prebiranju tvojega bloga. Ugotavljanm, da sem veliko zamudila. Veliko se dogaja pri tebi, pri vas.. meni se dogaja samo šola. No, sedaj pa še počitnice. Zavest, da Duh povezuje je več kot odrešujoča...Mir in vse dobro

Irena pravi ...

Hola, Andreja!
Tvoj blog sem prebrala od prve do zadnje pike, slike, kljuke ali smejkota ;)...in še berem. Hvala za Ogenj, ki šviga iz vseh dopisov! Takrat, ko si se srečala s Sabino, sem njenim staršem pokazala slike in povezavo in od takrat sta tvoja zvesta bralca ;):)!!

Skupina POTA, ki prihaja so res srčniki- kakšne vse duhovite delavnice pripravljajo! Že vnaprej se veselim ustvarjalnega boooom-a, ki čaka "knofke" v poletnih mesecih...
Midva s Tadejem poletiva 17.7. in bova pri Sabini v Limi do 12.8. Mene vsake toliko malo stisne, kako bo, potem se pa spomnim na tisto tvojo izkušnjo, ko si morala imeti katehezo in so te štirje evangelisti+tvoja Ekipa nesli k Jezusu in spustili skozi streho :)....in je paraliza hitro popustila..- to me vedno spodbudi, da tudi jaz hitro zložim svoja nosila..;) Srčno zelo bom vesela, če se nam bo uspelo kaj srečati.
Lep pozdrav in topel objem vsej hribovski skupnosti,
Irena- Sonček

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...