nedelja, 12. avgust 2012

Spet nazaj...


Draga Slovenija,
iz srca se vam opravicujem za to dolgo (najdaljso doslej) odsotnost. Preprosto mi ni zneslo. Nisem zbolela, nisem v krizi, zgolj casa nisem imela. Se je prevec dogajalo.
Ste za akcijo?
Tu sem vam nalozila nekaj fotk. Ce vam kaj ni jasno, postavite vprasanje v komentarje, :-). Vam bom z veseljem odgovorila...
Kliknite ne:
Galerija fotografij julij in avgust 2012

Se na rob tem dvem mesecem... Ko sem urejala fotke, sem se samo cudila. Pa bo kdo rekel, da je v misijonih dolgcas?? Vsekakor moram povedat, da sta bila oba meseca zelo SLOVENSKO obarvana. Milena je prisla ze na zacetku junija, Janez, Franc, Alenka in Valentina konec junija, Potovci pa 31 julija. Z njimi ste pljusknili vsi vi, skupaj z molitvami, zegni, teranckom, potico in novicami. Dobro mi dene Slovenija. Izgleda, da sem najbolj obcutljiva na glasbo - tako mi srce vsakic razbija, ko pojemo kaksno vizo. Izgleda, da imam pesem  najgloblje v mesu. In ja, od tu, kjer zivim, je zalostno poslusat vse to na temo evropske financne krize, cerkvene krize, politicne zadusljivosti ipd. Res zalostno. Mogoce brcam popolnoma v temo ampak a ne pripadate vi 10 % clovestva? 90 % clovestva nima soc. zavarovanja, nima zastonj solstva in nima urejene kanalizacije... Verjetno je za vas res grozno to kar se dogaja, ampak stvar lahko pogledate tudi z drugega konca - kot pravi Jezus: tisti, ki ima se mu bo se dalo in tisti, ki nima se mu bo se to vzelo... Meni se je na zadnjem obisku zdelo, da imate ogromno (obupno lepo dezelo, delavnost, varnost, dar za jezike, svetovljanstvo, 4 medalje na Olimpijskih - Peru nima niti ene, strateski polozaj, ogromno velike hise, cistoco, urejenost in zelo pestro hrano) ampak da se vsi po vrsti pritozujete nad necim. Kot da dozivljate da res nimate, da ste prikrajsani, nezadovoljni... Se vam bo vzelo se to, kar imate? Mogoce...  Ziveti v notranji svobodi do materialnega (sploh ce si zrtev klasicne potrosniske druzbe) omogoci ziveti sveze in prosto. In te veze globlje in konkretneje Nanj, ki pravi: "Se lilije in pticki... kaj sele ti!!!" In ta odvisnost in skromnost te uci zahvaljevati se, biti hvalezen in zadovoljen z malim. In si bolj srecen. Ne bi vam rada solila pameti. Molim pa, da bi krscanski (prvi) svet prepoznal priloznost v tej globalni krizi in bi dovolil spremembo ekonomskega sistema in sicer brez vojne (kot je bilo vedno v navadi).
Kar se pa tice cerkvene krize... se mi zdi zdravo. Komunisticna ideologija je pretresla slo Cerkev. Obstali so samo tisti, ki so Jezusovi. Druzbene spremembe z neodvisnostjo Slo so pretresle slo Cerkev. Pridruzili so se tisti, ki so Jezusovi. Moderna oblika preganjanje pretresa slo in vesoljno Cerkev. Obstali bodo samo tisti, ki so Jezusovi. To je zdravo. Zivimo v casu modernega preganjanja. Nam gre za nohte. In smo v prvi bojni liniji. Krsckanske vrednote, linearni cas in hebrejsko - krscanski koncept sveta se zakljucuje. Prehajamo v paradigmo, ki je po krscanki evropocentricnosti poganska. Dobrodosli! Predlagam, da beremo vec Sveto pismo in manj casopise, :-). Da se slucajno ne bomo znasli na drugi strani.  
Prosimo Jesusa, naj bo usmiljen z nami, da bi znali presojat znamenja casa...
Ua. Kaj sem sla pisat??! Sem mislila, da vam bom pisala o obisku m. Cecilije, o Huarazu in chavinski kulturi (ki me je popolnoma prevzela), o provincialnih dnevih v Limi in Milagros, ki zacne v torek drugi del kemoterapije... Danes zvecer smo bile me tri po dveh mesecih spet same za mizo. Milena ima jutri zvecer letalo za Slovenijo. Nismo mogle vstati od mize... Tako se pocutim tukaj na blogu. Da bi vam rada povedala kaj vse dozivljam, cesa vse me je strah, kako globoko se Bog dotika koreninic mojega bitja in kako cutim da se imamo radi.... pa ne morem. Je vsega prevec.
Ajd,
vas grem raje obsikat v Njegovo Srce. Tam molimo in se zahvaljujemo skupaj, prosim. Edino, kar resnicno izpolnjuje in fila z energijo. 
En velik objem
od malo cudne Andreje, ursulinke v Andih
ki je vstopila v peto desetletje in ji manjka se kaksno desetletje ali dve, da bo koncno lahko Doma, juhej!

Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...